دانستنی ساختمان و صنعت

لوله و اتصالات upvc در چه صنایعی کاربرد دارد؟

کاربرد-لوله-اتصالات-UPVC

لوله و اتصالات upvc در صنایع مختلفی کاربرد دارد، از جمله:

صنعت نفت و گاز
فرآیندهای شیمیایی بسیاری در پالایشگاه ها وجود دارد که با توجه به دمای مناسب و حضور مواد خورنده، استفاده از سیستم لوله کشی پلیمری در آن ها امکان پذیر است. در این فرآیندها لوله، اتصالات و شیرالات UPVC با توجه به طول عمر بالا و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در صنایع پایین دستی محسوب می شوند.

لوله و اتصالات upvc در صنعت نفت و گاز

استخر و جکوزی
با توجه به اینکه بخش اعظمی از لوله کشی های استخر و جکوزی در زیرزمین دفن شده و در دسترس نیست. بروز نشتی در سیستم لوله کشی باعث ایجاد مشکلات عدیده ای می شود. لوله ها و اتصالات upvc دارای استحکام بسیار بالایی بوده و به دلیل مقاومت بالا نسبت به زنگ زدگی و رسوب گرفتگی و نیز هزینه نگهداری پایین، برای این صنعت گزینه مناسبی می باشند.

مصارف لوله و اتصالات upvc در استخر و جکوزی

گلخانه
لوله، اتصالات و شیرهای upvc جهت تسهیل فرآیند تغذیه گیاهان گلخانه ای مورد استفاده قرار گرفته و به صورت ویژه در گلخانه های هیدورپونیک به کار گرفته می شوند. این محصولات به دلیل سطح داخلی صیقلی سبب جلوگیری از افت فشار سیستم آبیاری شده و با مقاومت در محیط های خورنده و اسیدی، گزینه مناسبی برای استفاده در سیستم های تغذیه و فیلتراسیون گلخانه ای می باشند.

مصارف لوله و اتصالات یو پی وی سی در گلخانه

صنایع فلزی
لوله و اتصالات upvc را میتوان در فرآیند پرداخت سطوح فلزات استفاده کرد. فرآیند آبکاری در صنایع خودروسازی، هواپیماسازی و کنسروسازی نمونه ای از فرآینده پرداخت سطح هستند. همچنین سیستم لوله کشی به منظور تغذیه و تخلیه مخزن نیز باید توانایی مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت نسبت به خوردگی مواد شیمیایی گزینه مناسبی برای این منظور هستند.

کاربرد لوله و اتصالات upvc در صنایع فلزی

تصفیه خانه و آب شیرین کن
با توجه به چالش بهبود کیفیت آب در فرآیندهای مختلف، استفاده از اتصالات UPVC با دوام بالا در محیط های خورنده، با نیاز حداقلی به تعمیرات، گزینه مناسبی خواهد بود. این محصولات در تصفیه خانه های فاضلاب شهری، پساب های صنعتی، بیمارستان ها و نیز آب شیرین کن ها جهت تولید مواد نوشیدنی، تامین آب شرب مصرفی، آب شیرین در مزارع، باغ ها و دامداری ها، صنعت داروسازی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد لوله و اتصالات upvc در تصفیه خانه و آب شیرین کن

برای مشاهده محصولات upvc کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *