دانستنی ساختمان و صنعت

فروش محصولات آذین لوله و نیوفلکس و نیوپایپ

لیست-قیمت لوله اتصالات شیرالات ساختمانی و صنعتی پایپ تهران
با سلام و احترام
فروش محصولات آذین لوله و پوشفیت نیوفلکس شرکت گیتی پسند (اردیبهشت 99) با روال قبلی برقرار است و نیوپایپ همچنان تا اطلاع ثانوی علی الحساب می باشد.
نمایندگان گروه صنایع گیتی پسند
باتوجه به افزایش قیمت ارز و مواد اولیه از ساعت 14.15 دقیقه مورخ 28 اردیبهشت ، فروش کلیه محصولات گروه صنایع گیتی پسند تا اطلاع ثانوی علی الحساب میباشد
—————-
تولید و ثبت صنعتی سه راهی روپیچ کوپلی مخصوص شیر توکار در اصفهان چالاک
برای نخستین بار در ایران

سه راهی روپیچ کوپلی مخصوص شیر توکار در اصفهان چالاک تولید و ثبت طرح صنعتی شد

متخصصان گروه صنایع گیتی پسند در شرکت اصفهان چالاک در سال جهش تولید موفق به تولید محصول جدید با عنوان سه راهی روپیچ کوپلی مخصوص شیر توکار شدند.

به گزارش خانه خبر گیتی پسند، سیدرضا حسینی مدیر شرکت اصفهان چالاک با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از روش های نوین سیستم لوله کشی آبرسانی ساختمان روش استفاده از سه راهی دیواری در فضاهای سرویس بسته و به اصطلاح مصرف غیر همزمان است که با رشد تکنولوژی و تولید شیرهای بهداشتی جدید توکار، استقبال عموم مردم از این نوع شیرآلات بهداشتی بسیار زیاد شده و به همین دلیل نیاز به طراحی و ساخت اتصالات ویژه لوله کشی این شیرآلات بهداشتی توکار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با طراحی این نوع اتصالات دیگر نیازی به استفاده متعدد از اتصالات ناهمگون در لوله کشی شیرآلات توکار نیست و این نوع محصولات علاوه بر پایین آوردن هزینه، افت فشار آب را به همراه نخواهد داشت.

حسینی کاربرد این محصول را در سیستم های لوله کشی و نصب شیرآلات تو کار و مصارف عمومی دیگری نیز چون سیستم آبرسانی سرد و گرم مصرفی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات خانگی اداری و صنعتی دانست.

مدیر شرکت اصفهان چالاک مزایای این محصول جدید را نیز اینگونه توصیف کرد: کاهش اتصالات در نصب شیرهای بهداشتی توکار ، افزایش اطمینان از آب بندی سیستم لوله کشی، کاهش افت فشار ناشی از اتصالات مصرفی و جلوگیری از خم های اضافی لوله در جهت های نامتناسب.

وی تولید این محصول را نتیجه همکاری مشترک بخش های مشترک گروه از جمله متخصصان زبده شرکت اصفهان چالاک و دپارتمان پشتیبانی فنی گیتی پسند دانست و خاطر نشان کرد: این محصول برای نخستین مرتبه در ایران تولید می شود و تلاش می شود نیاز بازار داخل به این محصول تامین گردد.البته تولید این نوع اتصالات به همین جا ختم نمی شود و در سال جهش تولید همچنان در حال طراحی اتصالات جدید متناسب با نیاز بازار داخل هستیم که با بهره گیری از متخصصان توانمند این حوزه، خبرهای خوبی در آینده نیز اعلام می شود.

منبع:

———–

با سلام احتراما با توجه به نوسانات شدید قیمت مواد اولیه کلیه محصولات گروه (نیوپایپ، آذین و نیوفلکس) از ساعت 18 مورخ 98/11/21 علی الحساب اعلام میگردد.

لذا کلیه درخواست هایی که تا پایان ساعت 18 مورخ 98/11/21 در سامانه فروش شرکت ثبت شده است در صورت تسویه حساب نقدی تا پایان روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 و منوط به اینکه مشتریان گرامی مانده بدهی قبلی نداشته باشند با لیست قیمت فعلی محاسبه خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت افزایش قیمت محصولات و عدم تسویه حساب سفارشات در تاریخ های اعلام شده کلیه درخواست ها با قیمت های جدید محاسبه خواهد گردید.


با سلام
احتراما قیمت جدید محصولات شرکت آتی لوله سپاهان تقدیم حضور می گردد. همچنین قیمت محصولات فاضلابی پوشفیت (نیوفلکس)ازپایان ساعت کاری ۲۲ فروردین ۹۸ تا اطلاع ثانوی علی الحساب میباشد.
با تشکر

نیوپایپ 20/1/98

سپهر فوم

PIPE TEHRAN

نیوپایپ - پایپ تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *