دانستنی ساختمان و صنعت

ترموستات اتاقی بی سیم گرمایش از کف

ترموستات اتاقی بی سیم - خرید و فروش لوله و اتصالات

ترموستات اتاقی بی سیم

ترموستات، دستگاهی است که به منظور کنترل دمای محیط و تأمین آسایش کاربران در سبد کالایی محصولات گرمایش از کف «بی تی اس» قرار گرفته است. در این مجموعه محصولات، ترموستات در سه مدل عرضه می گردد: ترموستات آنالوگ، ترموستات اتاقی قابل برنامه ریزی و ترموستات اتاقی بی سیم. ترموستات بی سیم را به همراهان «بی تی اس» معرفی نماییم.

این ترموستات نسل جدید ترموستات های بی سیم با طراحی بسیار زیبا و کاربردی است که قابل استفاده با سیستم های گرمایش از کف را دارد.

از آنجایی که این نوع از ترموستات محدودیت هایی مربوط به سیم کشی در مکان نصب را ندارد، ذر هر مکان از خانه جهت کنترل دما، قابل نصب بوده و قابلیت اتصال به سیستم کنترلی از طریق ارتباط بی سیم تا فاصله 100 متر بدون مانع ار دارا می باشد. این ترموستات در ابعاد 21*88*124 میلی متر به دو صورت دیواری و یا رومیزی قابل استفاده می باشد.

محدوده دمای عملکرد ترموستات بین 5C تا 50C می باشد. در صورتی که دمای محیط کمتر از 5C شود، فرآیند ضد انجماد به صورت خودکار فعال می گردد. در این حالت ترموستات هر 5 دقیقه شرایط محیط را مجدداً بررسی می نماید. در صورتی که دمای محیط بیشتر از 8C گردد، سیستم ضد انجماد خاموش می گردد.

صفحه نمایش ترموستات

صفحه نمایش بزرگ این ترموستات، قابلیت نمایش همزمان دمای تنظیم شده و دمای محیط را دارد. همچنین قابلیت کالیبره کردن دمای نمایشی از دیگر ویژگی های ترموستات اتاقی بی سیم گرمایش از کف «بی تی اس» می باشد.

اگر چه ترموستات در زمان تولید به صورت دقیق کالیبره شده است؛ ولی این امکان برای کاربر فراهم شده تا بتواند دمای نمایشی ترموستات را بر اساس ترموستات دیگر و یا سایر پارامترهای محیطی کالیبره نماید. برای این منظور می توان دمای ترموستات را از 4 درجه کمتر تا 4 درجه بیشتر از دمای واقعی تنظیم نمود؛ تنظیم پیش فرض این مورد، صفر درجه است.

همچنین این ترموستات دوره های برنامه ریزی انتخابی، شامل 7 روز هفته به صورت مجزا پنج روز کاری و دو روز تعطیل (به صورت مجزا و یا مشابه) به همراه 4 یا 6 بازه زمانی مجزا در روز را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *