دانستنی ساختمان و صنعت

کاربرد شیرآلات خودکار صنعتی کیتز ژاپن

شیر خودکار کیتز ژاپن

شیرآلات خودکار صنعتی کیتز ژاپن بر اساس ساخت و کاربردی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم میشوند.

1 – شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن

2 – شیرگازی کیتز ژاپن

مختصری در مورد شرکت کیتز ژاپن

شیرآلات از جمله مهم ترین تاسیسات هر ساختمان محسوب می شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شیرآلات کیتز KITZ ژاپن از جمله شرکت هایی است که در سال 1951 تاسیس شد. تولیدات آن انواع شیر آلات برنزی و برنجی است که این نوع محصولات این برند از معدود شیرآلاتی است که دارای کیفیت بسیار عالی و عمر طولانی مدت است. و در طول سال ها در کشورهای مختلف عرضه شده است . 

1 – شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن

شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن یکی از انواع محصولاتی است که در سیستم آبیاری، تنظیمات فشار گاز و سایر سیالات مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از محصولات در این زمینه تولید شدند تا بتوانند در رابطه با سیستم های هدایت سیالات به خوبی کار کنند.
از این رو استفاده از شیرهای مختلف در بخش های خاص این سیستم باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد. در این صورت هدایت و کنترل دبی سیالات راحت تر صورت می گیرد. شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن یکی از بهترین محصولات شیرآلات خودکار صنعتی کیتز ژاپن است. ای محصول در زمینه ی کنترل جریان سیالات و دبی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن

مشخصات شیر خودکار سوپاپی

شیر سوپاپی به شیرهایی گفته می شود که توسط یک سوزن در بالای خود کار کنترل دبی سیالات را انجام می دهد. و با چرخش بخش بالایی این فرآیند انجام می گیرد. افت فشار با مقاومت کم در این شیر امکان پذیر است. شرکت تولیدی کیتز ژاپن، انواع شیر خودکار سوپاپی را با جنس های مختلف تولید می کند.

شیر با جنس های چدن، برنج، برنز و استیل ضد زنگ

این محصول به گونه ای تولید می شود که بتواند در برابر فشارهای بالا نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

با توجه به این که شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن برای انواع سیالاتی که شامل گاز و مواد مایع است مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام از این سیالات دارای ویژگی های خاصی هستند، برای هر کاربردی که مورد استفاده قرار گیرد، جنس مناسب با آن سیال نیز انتخاب می شود.برخی از مواد خورنده را نمی توان از جنس استیل عبور داد. اما برای آبیاری از هر کدام از جنس های شیر خودکار سوپاپی می توان استفاده کرد.

استفاده از ضدزنگ در شیرآلات خودکار

در انواع شیرآلات خودکار صنعتی کیتز ژاپن , شیرهایی که فشار کاری بالای ۲۵ بار باشد، از فولاد ضد زنگ استفاده می شود. محوری که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است، فولاد ضد زنگ c13 است که مقاومت بسیار زیادی در برابر پوسیدگی دارد. شیر سوپاپی خودکار در سایز های مختلفی عرضه می شود و بدین ترتیب با توجه به شرایط سیستم می توان از سایزهای مختلف آن بهره برد.

کاربرد شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن

استفاده از شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن که یکی از انواع شیرآلات خودکار صنعتی است دارای جنس های مختلفی بوده و با احتساب این که فشار قابل تحمل آنها نیز متفاوت است، می تواند دارای کاربردهای مختلفی باشد.

از شیر سوپاپی در بخش های مختلف سیستم آبرسانی و آبیاری کشاورزی و شهری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این شیرها در سیستم های گازرسانی، نفت و سیالات مختلف نیز استفاده می شود که می توان به راحتی از آن ها به عنوان یک محصول کاملاً استاندارد و تست شده در صنایع مختلف بهره برد.

قطع و وصل کردن جریان و تنظیم دبی مورد نیاز سیالات کاربرد اصلی انواع شیر خودکار سوپاپی کیتز ژاپن است. از این رو کاربرد وسیعی دارد و به علت کیفیت و کارایی بالایی که این برند در تولید شیرهای مختلف از خود نشان داده است می توان با اطمینان از آن در مراکز و تأسیسات مختلف خانگی و صنعتی استفاده کرد.

خواهشمند است جهت خرید کلیه اقلام محصولات کیتز با مشاورین بازرگانی پایپ تهران در قسمت تماس با ما ارتباط بر قرار کنید مطمئن باشید مناسبترین قیمت را از این مجموعه دریافت خواهید نمود

2 – شیرگازی کیتز ژاپن

شیرهای گازی کیتز ژاپن یکی از بهترین و معتبرترین برندهای دنیاست که سالهاست در کشور ما مورد استفاده قرار میگیرد این شیرها (بال ولو) دارای هلوگرام اصلی کیتز میباشند و تاییدیه شرکت گاز را نیز به همراه دارند.

شیرهای گازی کیتز در سایزها و کاربردهای مختلف قابل ارائه میباشند. ضمن اینکه در یک دهه اخیر کلیه شیرآلات برنجی و برنزی کیتز به خاطر هزینه های ارسال به کشورهای آسیای مرکزی در کشور تایلند و زیر نظر مستقیم شرکت کیتز ژاپن تولید و عرضه میگردد .

 

ویژگی های شیر گازی کیتز ژاپن

شیر گازی کیتز ژاپن شیر هایی به شکل توپ هستند که کارکرد بسیار سریع دارند و همین سرعتشان موجب می شود که در باز و بسته کردن شیر به صورت منظم و دقیق عمل کنند. چون این شیرها نمونه دیگری از شیر خودکار کیتز ژاپن است که بیشتر برای امور گاز مورد استفاده قرار می گیرند اکثرا آن ها را به نام شیر گازی می شناسند.

عملکرد شیر گازی کیتز ژاپن 

به این صورت است که دو نقطه ی Off و On دارد و نشان دهنده ی این است که شیر کاملا باز است و یا اینکه کاملا بسته است.اگر بخواهیم در مورد کارکرد شیر گازی کیتز ژاپن توضیحات کامل تری را بدهیم باید بگوییم که در داخل این نوع شیر یک توپ قرار گرفته است که در مسیر راه سیال استقرار یافته است و از عبور کردن آن جلوگیری می کند.

در واقع اگر شیر را در حالت باز یا on قرار دهیم و دسته اهرمی شیر گازی را تا امتداد ببریم که در این حالت توپ از مسیر سیال کنار می رود یا به عبارتی با راه سیال موازی می شود و راه باز می شود.اما اگر شیر در حالت off یا بسته قرار گرفته باشد دسته اهرمی شیر گاز در حالت ۹۰ درجه قرار گرفته است و در این حالت توپ در مسیر سیال قرار گرفته و راه بسته می باشد. شیر گازی کیتز ژاپن به آسانی قابل تعمیر است و همین امر موجب شده که از آن در صنعت استفاده زیادی شود.

شیر گازی کیتز ژاپن طرح ها و مدل های مختلفی دارد و همین طور فشار ۱۰۰۰ بار و دما ۴۰۰ درجه را می تواند تحمل کند. جنس بدنه شیر گازی کیتز ژاپن از سرامیک و متلا است و سایز هایی که برای آن وجود دارد از ۰٫۲ اینچ شروع و تا ۴۸ اینچ ادامه پیدا می کند.

انواع شیر گازی کیتز ژاپن

 

شیر گازی کیتز ژاپن جزو شیرآلات خودکار صنعتی است که انواع مختلفی دارد و بر اساس مدل بدنه و اندازه فشار می توان آن را دسته بندی کرد. مدل های قدیمی تری که برای شیر گازی کیتز ژاپن وجود دارد دارای بدنه ای به صورت یک تکه اند اما مدل های جدید تری که برای این محصول وجود دارد بدنه ای  سه تکه دارند که مقاوم تر از مدل قدیمی نیز هستند.

به طور کلی شیر های گازی را می توان به دو گروه کم فشار و پر فشار تقسیم بندی کرد

  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز ۱/۲ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز ۳/۴ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز  ۱ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز  ۱۱/۴ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز ۱۱/۲ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز  ۲ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز  ۲۱/۲ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز  ۳ اینچ
  • شیرگازی کیتز ژاپن سایز  ۴ اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *